سامانـه هم آوا یـا همان سامانـه جامع آموزشی دانشگاه علمـی کاربردی مختص دانشجویـان دانشگاه علمـی کاربردی مـی باشد کـه مـیتوانند از طریق این سایت تمامـی امور مربوط بـه آموزش خود را انجام دهند.

وب سایت این سامانـه بـه نشانی www.edu.uast.ac.ir مـی باشد و دانشجویـان به منظور ورود بـه این سامانـه حتما نام کاربری و رمز خود را وارد کنند. سامانه هم آوا نمرات درون صورت عدم ورود بـه این سامانـه و یـا هرگونـه سوالی درون مورد نحوه ورود و انجام انتخاب واحد ، سامانه هم آوا نمرات ثبت نام دانشجویـان جدید الورود و هر سوال دیگری با مشاورین صبح سپید درون ارتباط باشید. سامانه هم آوا نمرات به منظور ارتباط با مشاورین ما با شماره 9099071375 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

خدمات سامانـه هم آوا

از امکانات این سامانـه دانشگاه علمـی کاربردی بـه دانشجویـان این دانشگاه دسترسی مـی دهد که تا کلیـه امور آموزش خود را انجام دهند کـه اهم آنـها درون ذیل عنوان شده هست :

1- ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی علمـی کاربردی

2- تکمـیل ظرفیت پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی علمـی کاربردی

3- انتخاب واحد و حذف و اضافه دروس

4- پرداخت شـهریـه دانشگاه علمـی کاربردی

5- مشاهده نمرات و دریـافت کارنامـه

6- درخواست انصراف از دانشگاه علمـی کاربردی

و غیره

ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید دانشگاه علمـی کاربردی

یکی از مـهمترین کاربرد سامانـه هم آوا مربوط بـه ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید این دانشگاه مـی باشد. درون واقع داوطلبانی کـه در ثبت نام دانشگاه علمـی کاربردی شرکت نموده و موفق بـه پذیرش درون این دانشگاه شده اند مـی بایست قبل از مراجعه حضوری بـه دانشگاه پذیرفته شده ، از طریق این سامانـه ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دانشگاه علمـی کاربردی را انجام دهد.

پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی رشته های دانشگاه علمـی کاربردی بعد از ورود بـه این سامانـه درون ابتدا بـه تکمـیل اطلاعات هویتی خود مـی پردازند و سپس مدارک مورد نیـاز را بر اساس فرم ثبت نام اسکن مـی کنند و در آخر کد رهگیری ثبت نام اینترنتی را از سایت دریـافت مـی نمایند و بر اساس تقویم زمانی دانشگاه به منظور ثبت نام حضوری مراجعه مـی کنند.

توجه نمایید کـه ثبت نام حضوری از پذیرفته شدگان زمانی انجام خواهد شد کـه مدارک مورد نیـاز را از طریق این سایت اسکن کرده باشید.

چناچه درون هر مرحله از کار با سامانـه هم آوا با سوال و یـا ابهامـی مواجه شدید مـی توانید با شماره 9099071375 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

هم آوا نام جدید سامانـه سجاد مـی باشد کـه به نحوی بهتر و زیباتر شده است. درون این سایت مـی توانید تمامـی اموری را کـه پیش از این درون سامانـه سجاد انجام مـی دادید را درون این سایت جدید انجام دهید.

خلاصه

نام مقاله

سامانـه هم آوا | سامانـه هم آوا دانشگاه علمـی کاربردی | سایت هم آوا علمـی کاربردی

توضیحات

سامانـه هم آوا , سامانـه هم آوا دانشگاه علمـی کاربردی , سایت سامانـه هم آوا , ثبت نام دانشجویـان جدیدالورود ، انتخاب واحد درون سامانـه هم آوا علمـی کاربردی

نویسنده

صبح سپید

نام منتشر کننده

صبح سپید

لوگو منتشر کننده

: سامانه هم آوا نمرات




[سامانـه هم آوا | سامانـه هم آوا دانشگاه علمـی کاربردی | سایت ... سامانه هم آوا نمرات]

نویسنده و منبع: صبح سپید | تاریخ انتشار: Mon, 16 Jul 2018 17:18:00 +0000